perjantai 16. maaliskuuta 2012

yöllisiä höpötyksiä

Heippa! Tässä ois pientä sneak peakkia tämän päivän asusta. Pääsin aamulla puoli 7 aikaan töistä ja sain loppujen lopuksi nukuttua vähän yli yhteen saakka. Mä en ymmärrä miten sillon, kun mun oikeesti pitäs saada nukkuttua työyön jälkeen, niin kaikki laittaa tekstiviestejä ja soittelee mulle. Ja joo, kyllä äänetön profiili on keksitty ja se oli käytössäkin, mutta näemmä mun puhelin tärisee tyynyn alla sen verran, että mä herään siihen.

Mua väsyttää niin tajuttomasti, etten jaksa nyt runoilla tämän enempää. Mä pistän huomenna vaikka lisää kuvia päivän asusta (josta muuten tykkäsin ihan älyttömästi!!) ja kertoilen päivän tapahtumista ja kuulumisista. Hyvää yötä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX