maanantai 13. helmikuuta 2012

new jacket


Moikka! Mä olen taas hetken kuluttua lähdössä töihin, joten tulin pikaisesti päivittelemään. Upsin lähetti soitti joskus 10 jälkeen aamulla ja kertoi, että he tulis tuomaan mulle pakettia iltapäivällä. Voitte vaan kuvitella kuinka kujalla olin kun puoliunessa siihen puheluun vastasin, se nainen luuli mua ihan vajaaksi varmaankin.. Vähän ennen kolmea mä heräsin puolestaan ovikellon ääneen ja lähdin hortoilemaan yökkärit päällä ovelle. Äänestä päätellen sama nainen seisoi sielä ovella ja mua niin hävetti koko tapaus. Nappasin paketin ja suuntasin takasin nukkumaan..

Tällästä sieltä paketista sitten paljaistui - Boozt.comista tilattu Soaked in Luxuryn takki! Hintaa takille jäi alennusten jälkeen vajaa 70€, ja joka sentin arvonen takki onkin. Mä oon niin rakastunu tohon takkiin, epäsymmetrinen malli ja sisäpuoli täynnä karvaa - täydellisyyttä! Miltä takki vaikuttaa teijän mielestä?

20 kommenttia:

  1. voi että, toi on ihan täydellinen!! :)

    VastaaPoista
  2. toivottavasti ei oo aitoa karvaa tai toi päällinen aitoa nahkaa? muuten pidän sua pinnallisuuden perikuvana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHA. tää on taas näitä kommentteja ko ei tiijä että itkeäkö vaiko nauraa :-D mua kiinnostais tietää sun ajatusmaailmasta vähän enemmän ni saisin jotakin tolkkua miten toikaan kysymys taas liittyi mihkään. mistäs lähtien nahka on liitetty pinnallisuuteen? mistä lähtien kunnon nahkakengät taikka arvokkaat merkkilaukut jotka on materiaaliltaan nahkaa on millään tavalla pinnallisia? mä olen tosi pinnallinen ko mun lemppari vagbondin kiilakorot on ihan aitoa nahkaa ja muuten helkkarin hyvät onkin jalassa! + sitten kaikki muut aitonahkaset jutut mitä multa löytyy, yhyy :(

      ps. takki on 100% polyesteriä

      Poista
  3. ihana kyllä !! ja hei ihana toi henkari :o mistä oot hommannu?:)

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. ei mun siskokaan, olisitpa kuullu sen mielipiteen..

      Poista
  5. valitettavast oon samaa mieltä aikasemman kirjoittajan kanssa, kun vaihtoehtoja on muitakin kun aito nahka tai karva! onks se susta hienoa vaan jos siinä on se merkki, sitten on pakko ostaa se? täytyy kyl sanoa muutenkin et aina jos jotain susta tai sun jutuista kritisoidaan nii hermostut hirveesti ja vastaat tosi tylysti, sen verran oon sun blogia seurannut. ihan tulee mieleen blogisti Mungolife.... no, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa vai miten se meni... kuulemiin. t. hki-88

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sä et vissiin tainnu lukea mun vastausta tohon anonyymin kommenttiin vai mikä siinä on, kun ei ymmärrys toimi? tietääkseni ilmaisin aika selkeesti, että takki ei sisällä tippaakaan aitoa nahkaa taikka karvaa. ja jos sun pitää vielä kuulla sen, niin ostin takin ulkonäön, en merkin, perusteella. mä saan vastata "töykeisiin/asiattomiin" kommentteihin ihan niin kun haluan, ei kai mun sentään tarvii kuunnella teijän anojen "vittu sä oot ruma" yms kommentteja ja vielä vastata niihin asiallisesti?

      kiitos kommentista! =)

      Poista
  6. Kiva takki!! sopii sun tyyliin tosi hyvin.
    Eikä tommosiin kakkakommentteihin kuulukaan vastata asiallisesti!! Mun mielestä oot aina vastaillut yllättävän nätisti noihin ilkeisiin komsuihin :)
    Hyvää Ystävänpäivää sulle Milla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ja samoin sulle! :) mä en osaa ottaa tollasia kommentteja vakavasti, varsinkin sillon ko niissä ei oo mitään järkeä :-D

      Poista
  7. toi on hieno! löysin myös saman bubbleroomista, hinta oli 78,90e alennuksessa! pitäiskö.... ;p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! mä katoin ihan samaa! jännä juttu ko bootz.comissa takin alkuperänen hinta tais olla 90€ ja bubbleroomissa 120€ jollen väärin muista? en vaan ymmärrä miten se on mahdollista ko on kyseessä sama tuote ni alkuperänen hinta pitäs olla sama, myyntihinta tosin voiki vaihdella :)

      Poista
  8. Vastaukset
    1. olek se sä kuka mä luulen et oot? :-D haha ei oo susta kuulunu mittään piitkään aikaan! :) ja nii onki kiva takki =)

      Poista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX