keskiviikko 8. helmikuuta 2012

080212










Moikka! Tässä olis muutama laivalta mukaan lähteny kosmetiikkajuttu sekä pari uutta purkkia mun laatikkokokoelmaan. Diorin ripsarin totesin parin testailukerran jälkeen ihan perushyväksi, ja saatoin hieman pettyä, koska odotin siltä jotenkin enemmän. Mulla on ollu monen vuoden ajan käytössä Essencen naurettavan halpoja ripsareita, jotka on kyllä paljon parempia kun uusi Diorin ripsiväri. Vedenkestävää ripsaria mulla ei ennen oo ollut, joten turha ostos ripsari ei suinkaan ollut. Mukaan tarttui myös Body Shopin yövoide sekä Lumenen uusi peitevoide tummille silmänalusille.

Pari viikkoa sitten mä löysin meiltä töistä jälleen kerran pari uutta purkkia. Topseille oman purkin, jossa ne toivottavasti pysyy paremmassa tallessa kuin entisessä purkissaan, sekä ison carpe diem-laatikon, joka toimii tällä hetkellä kynsilakkojen säilytyspurkkina.

Mä heräsin tossa pari tuntia sitten ja koitan taas totutella normaaliin unirytmiin. Sellasia ne yövuorot on. Sunnuntaina jatkuu taas seuraava yövuoroputki, joten montaa päivää mä en saa normaaleista yöunista nauttia. Mä taidan kuitenkin laittaa nyt itteni kuntoon ja lähtee kaveria moikkaamaan, etten nukahda tähän koneelle, moikkamoi!

3 kommenttia:

  1. Kaikki on niin ihania näissä kuvissa (=

    aboutmeroosa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. se essencen ripsari (sellane oranssi? vilahdellu tääl blogissaki joskus) on ihan superhyvää ! tiiäks saaks niit suomesta jostain?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo sellanen oranssi, ja on näkyny täällä blogissakin. se on ihan parasta, ja mun tietääkseni sitä ei kyllä suomesta saa mistään :(

      Poista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX