torstai 12. tammikuuta 2012

120112




neule & huivi Gina Tricot, housut Dr.Denim, takki & kengät H&M, kaulakoru JC & laukku Pieces

Mä aattelin että oisin tänään pitkästä aikaa ottanu asukuvia, jotta saatais niitä tänne blogiinkin, mutta voitte vaan arvata miten siinäkin sitten kävi. Mä oon sen verran mukavuudenhaluinen, etten kyllä ala tuola vesisateessa leikkimään itselaukasimen kanssa, joten nää Anttilan sovituskopissa puhelimella otetut kuvat saa nyt kelvata. Te varmasti ihmettelette mitä helkuttia mä oon Anttilan sovistuskopissa tehny ja niin mäkin saatoin ihmetellä hieman. Sattumalta löysin ihanan Rut.m.fl.:n tunikan, joka oli vielä alennuksessa, joten pakko mun oli sitä sovittaa, ja voi että miten siihen ihastuin! Tunikasta ja muista mukaan tarttuneista jutuista myöhemmin lisää, nyt mä meen syömään super hyvää kana-caesar salaattia, moimoi!

4 kommenttia:

  1. Hihii, mulla on toi sama neule itseasiassa just päällä. Maailman rennoin :) Kivasti sun hiukset!

    VastaaPoista
  2. Emmä ainakaan yhtään ihmettele mitään anttilan sovituskoppia :D Rut.m.fl:n vaatteet on älyttömän kivoja! Niitä löytyy myös Cruel agesta, sieltä mä niitä yleensä ostan :) joskus käyn anttilassa kattoos jos jostain ei oo kokoa cruel agessa, ja anttilassa saattais olla. :)

    - juulia

    VastaaPoista
  3. nice outfit . ;) necklace is great <3!

    VastaaPoista
  4. rrrous: jep niin on, ihan paras! ja kiitos paljon :)

    juulia: totta, mä käyn kans aina sielä kun oon Turussa ja nellyltä tulee rut.m.fl.:n mallistot tsekattua aina! mun mielestä on hirmu kivaa ko nyt niitä saa täältä salostakin ko merkki tuli anttilan valikoimiin :)

    diariees: thanks so much! :>

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX