torstai 27. lokakuuta 2011

Versace for H&M



"H&M ilmoittaa ylpeänä, että syksyn 2011 designeryhteistyö toteutetaan yhden maailman legendaarisimman muotibrändin, Versacen kanssa. Muotitalon luova johtaja Donatella Versace on suunnitellut erityislaatuisen malliston eksklusiivisista materiaaleista, saatavilla upeaan H&M-hintaan. Mallisto henkii muotitalon energistä perintöä täynnä nahkaa, printtejä, värejä ja elämäniloa."













Ylläolevat kuvat on mun lemppareita naistenmallistosta. Kokomalliston näet täältä.

Mallisto sisältää naistenmalliston ja miestenmalliston sekä muutamia kodintuotteita. Naistenmallistoa hallitsevat mekot, jotka sopivat sesongin tunnelmaan - koristeellista nahkaa, silkkiä ja värikkäitä printtejä sekä asusteita kuten korkokenkiä ja pukukoruja.



Mallisto tulee myyntiin 17. marraskuuta noin 300 myymälään eri puolille maailmaa sekä verkkokauppaan. Lisäksi Donatella Versace on suunnitellut H&M:lle kevätmalliston, joka on saatavilla H&M:n verkkokaupasta 19. tammikuuta alkaen.

4 kommenttia:

  1. vaikuttaa aika hyvältä toi mallisto! :)

    http://youuknowmee.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Mä en jostain syystä oo ollu yhtään innostunu tosta mallistosta, ei oo yhtään mun tyylinen, toi sormus on kyllä iha nätti mutta :D

    VastaaPoista
  3. Jasmine Maria: mä oon samaa mieltä, ainakin osasta vaatteista ja asusteista! :)

    milla: aijaa :) mä en innostunu niistä räikeistä kuviollisista vaatteista ollenkaan! :-D

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX