tiistai 4. lokakuuta 2011

perjantai-päivä kuvina

Heippa! Oon todella pahoillani tästä odottamattomasta postaustauosta. Oon ollu ihan kokoajan menossa paikasta toiseen, enkä oo ehtiny koneelle ollenkaan. Tässä ois kuitenkin toivottu päivä kuvina-postaus viime perjantaista.
005
003
09.30 Herätys

013
10.00 Aamupala

008
010
10.15 Huoneen siivous

023
10.45 Aamudatailua

016
12.00 Lenkki

019
033
13.00 Suihku, meikkaus, pukeminen yms. + lisää dataamista

035
050 (2)
079
16.00 Kaupungille kaverin kanssa + tsekkaamaan jokavuotiset syysmarkkinat!

044
20.30 OTH♥

100
23.30 Töihin

07.00 Nukkumaan Zzz..

Aika tarkkaan näin mun perjantai-päivä kului. Mitä ootte mieltä näistä päivä kuvina-postauksista, enemmän vai vähemmän? Tarkemmin selitettynä vai pelkkien kuvien kera?

11 kommenttia:

  1. Juuri sopivasti infoa, näitä lisää :)

    VastaaPoista
  2. nää päivä kuvina postaukset on just tosi kivoi hihiiiii:-) hohoo muistimpas nyt iteki et huone pitäis siivota hehez...

    VastaaPoista
  3. Ehdottomasti lisää näitä! Kuvat on tosi kivoja ja mun mielestä tekstiäkään ei tarvitsisi olla enempää! (:

    VastaaPoista
  4. ihan mainio postaus, tämmösiä lisää! :> mutta hui että, miten sä oot pystynyt valvomaan melkein 22 tuntia? ihan hullua! :D

    VastaaPoista
  5. Lisää näitä ! (: Ja tää oli just hyvä
    www.tessahej.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Onkos sulla miniläppäri vai perus?

    VastaaPoista
  7. Ehdottomasti näitä lisää! Tykkään :)

    VastaaPoista
  8. Taisit olla maailmanpyörässä? :D Vitsit mäkin oisin halunnut, mutta ei sitten menty!

    VastaaPoista
  9. Siiis millä kalansilmällä / laajakulmalla oot ottanu noi huonekokonaisuuskuvat :o? Kivoja kuvia ! :)

    VastaaPoista
  10. rrrous: ooi kivaa kuulla! ja varmasti teen :)

    Hansu: mäkin tykkäilen lueskella tälläsiä :> heh, mä en ainakaan voi aina unohtaa sitä huoneen siivoomista ko todellisuus hakkaa niin kovaa vastaaan :D ylläolevissa kuvissa mun huone oli vielä siisti, eilen illalla se oli jo kaaoksen vallassa :D

    Pinja: kiva kuulla! :) idea kun on päivä kuvina, ni mäkin pyrin kuvaamaan asiat mahdollisimman hyvin ettei mtn selityksiä tarvis :>

    Iina: jees, näitä tulee varmasti! :) 22 tuntia ei oo mitään, pystyisin helposti vaikka pidempäänkin :> oon varmaan niin tottunu yövuoroihin, ettei mun tarvii muuttaa unirytmiä mitenkään jos tiijän et seuraavaks yöks meen töihin? :>

    Tessahej: kiitti, kiva kuulla!

    Emilia: kiitsa!

    Elee.: thanks!

    Anonyymi: ihan kunnon läppäri, mä en tykkää miniläppäreistä ollenkaan

    sara: kiitti, kiva kuulla :>

    Jenna: jep, pakko sinne on mennä aina markkinoilla :)

    kikka: samyangin 8mm 1:3.5, kiitti :>

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX