tiistai 23. elokuuta 2011

Mallorca shoppings!


n. 30€

1,95€/kpl

1,95€


pienet 2,50€/kpl & iso 4,95€

n. 3€

alle 18v. silmät kiinni! 7,90€, 9,25€ & 6,95€

1,50€/pari

1,50€/kpl

2,95€

2€ & 4€

3€


30€ & 25€

Noniin, kauan tässä kesti, mutta tässä tulee vihdoinkin vähäisiä ostoksia Mallorcan reissulta! Vietettiin yksi päivä Palmassa, josta löytyi mm. Zara, Mango, Blanco, Stradivarius & Bershka yms. Jostain syystä mä en löytänyt yhtään mitään kivaa. Tai no Zarasta kyllä löysin yhden topin ja kivoja pöksyjä, mutta mä en jaksanut 35 asteen helteessä koittaa repiä housuja jalkaan ja pitkän kassajonon takia jätin topinkin ostamatta. Mua ei kyllä harmita ollenkaan, ettei mitään vaatteita löytynyt. Tälläsiä juttuja kuitenkin tarttui mukaan, mitä tykkäätte?

13 kommenttia:

  1. ihania ostoksia, korut etenkin:) hitto miten paljon halvempaa toi passoã on siellä!

    VastaaPoista
  2. noi guessin korut♥ mä tahtoo myös!:-D

    VastaaPoista
  3. hitto että olen kateellinen noist tauluista !

    VastaaPoista
  4. ihania ostoksia ! :-)

    - ilikeit-taru.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. vitsit miten halpaa siellä on ollu! :)

    VastaaPoista
  6. ooh, noi korut! :) täältä löytyy muuten sama hajuvesi ;) toi on kyllä ollut kesällä ihan lemppari tuoksu :)

    ja hei! seurais tyhmä kysymys :D miten oot saanu tohon linkkikenttään ton eiffeltornin? vihaan tota rumaa oranssia b:tä ja yritin vaihtaa sitä eilen, tuloksetta :(

    VastaaPoista
  7. sanni: kiitti! :) no sanos muuta, ois tehny mieli tuoda noita useampikin! :D

    Emilia: mä en vaan voinu jättää niitä sinne ko näin ne♥ sun pitää lähteä mallorcalle hakemaan noita koruja edullisesti ;D

    Anni: kiitos! :>

    katariina: jep, ei haitannu mua! :>

    Annika: kiitti :)

    ALIISA: heh :) noi oli niin halpoja, että piti napata mukkaan, vaikka niitten kuljettaminen tuottiki vähän ongelmia.. niin ja mulla kun on niin hyvä muisti, nii onnistuin sitte ostaa kaks samanlaista, tosin toinen on isompi :D

    taru: kiitti :>

    Jasmin: niimpä! :)

    emmi: toi on mun lemppari, en vaan raaski käyttää sitä ko pelkään, että se loppuu :(

    mee hallintapaneelista sinne ulkoasu välilehteen ja sielta vasemmasta yläkulmasta se favicon :) (kiitos henna, jos luet tätä! :D)

    VastaaPoista
  8. miten muute kuljetit noi taulut kotioo ? : o : D ihania kuvia !

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: nooh osa oli käsimatkatavaroissa miljoonan pahvin ja pussin sisässä ja isoin taulu matkalaukussa samalla tavalla pakattuna :D peukut oli pystyssä että pysyy ehjänä ja niin onneks kävi! :)

    VastaaPoista
  10. ihania koruja! tuli ihan oma ranskan matka mileen passoasta ja smirnoffista ;)

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX