torstai 9. kesäkuuta 2011

today










toppi Vero Moda, shortsit H&M, laukku Lindex & kengät Nelly.com

Tänään oon nähny Linneaa, pyöriny kaupungilla ja käyny syömässä naminami sapuskat Antoniossa, ostanu ton rusketusta edistävän Nivean Carotene sun lotionin, käyny tän kesän ekalla iltatorilla, ihastunu mintunvihreänsiniseen ja ostanu torilta samaa sävyä sisältävän ihanan rannekorun.

Mä ite jostain syystä tykkään, että päivänasukuvat ois omassa postauksessaan kun ne ei mun mielestä sovi välttämättä kovin hyvin tällästen "päiväntapahtumista kertovan kuvapostauksen" joukkoon. Mitä te ootte mieltä? Mua jotenkin häiritsee tää asia nyt kovasti.

17 kommenttia:

  1. Mun mielestä se on just kiva että on asukuvat ja tapahtumat samassa(:

    www.aamihh.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Oon sitä mieltä et se on selkeempää kun päivänasu on omas postauksessa, mut sit sen pitäs olla jotenki monipuolinen :) tai asut jotka haluu kunnolla esille tarvii mun mielest oman! mut ei mua kyl yhtään häiritse jos ne on samassa, koska väkisinhän myös päivänasu vilahtaa kuvissa jos itse vilahdat :-D vaikea selittää mut toivottavast vähän ymmärsit mun pointtia!

    VastaaPoista
  3. Kiitos! <3 Photofiltrellä ja GIMPillä muokkailen <:

    VastaaPoista
  4. Musta käy hyvin yhtee asut ja tapahtumat! :) Toki jos on joku asu jonka erityisee haluu näyttää tai tuoda esille, nii mikä jottei sitte omassaan :)

    VastaaPoista
  5. ah noi kengät♥!! must on jees että asukuvat on samassa C:

    VastaaPoista
  6. nam, antonio blatter :p ja ihan kiva se on että on molemmat samassa!

    VastaaPoista
  7. jee mulla samat shortsit! :) ja samassa vaan kaikki! :)

    VastaaPoista
  8. onks toi aurinkorasva hyvää =)=)

    http://sofiam0.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. Haha, muistaks mikä toi annos oli minkä söit ? Näyttää tositosi hyvältä !

    VastaaPoista
  10. Jasmine.: kiva kuulla :>

    Heli: ymmärsin! :) mä oon vähän samoilla linjoilla, välillä vaan tuntuu ettei ne asukuvat sovi muitten kuvien joukkoon ollenkaan :D

    TANJAU: ooi kiitti että vastasit :> mulla on molemmat noi ohjelmat koneella, mutten siltikään osais muokata kuvista noin hienoja :-D

    Anonyymi: jeps, selvä juttu :)

    Saana: kiitti, ja kiva kuulla! :)

    Niina: nam todellakin, mä kierisin suunnilleen antoniosta ulos kun olin niin täynnä ton jälkeen enkä jaksanu ees kokonaan syyä :-D

    laura: hih samis ;)

    sofia: en oo vielä testannu, kerron sitte! :) tossa on vaan niin alhainen suojakerroin, että mä ainakin käytän ihan kunnon aurinkorasvaa pohjalla ton lisäks

    Anonyymi: antonio platter, se oli ja iso! :D

    VastaaPoista
  11. Porkka Playboys <3 Siis toi katusoittobändi. Tunnen pari jätkää siitä, otti hieman päähän et olin kolmesta kahdeksaan töissä enkä päässy ku iha muutamaks minuutiks kuuntelee!

    ps. sain sit sen rohkeuden lopulta kerättyä ja rupesin mäki bloggaajaks :D

    VastaaPoista
  12. Lissu: noi veti ihan älyttömän hyvin! me kuunneltiin aika monta piisiä eikä vaan tehny mieli jatkaa matkaa :D voi kuvitella et harmittaa :( toivottavasti noita pääsis vielä kuuntelee jossain, ihan mahtia! :) hei jeejee, onnea vai mitä pitäis sanoa ;D

    VastaaPoista
  13. awws ihania kuvia ja söpöt noi shortsit :)

    VastaaPoista
  14. love the shorts. Nice look!xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    VastaaPoista
  15. Derya: ooi kiitti :)

    Alina Anghel: thanks so much!

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX