maanantai 20. kesäkuuta 2011

outfit








farkkupaita 2nd hand, kaulahuivi H&M, laukku KappAhl & kengät Converse

Huh miten järkyttävä kuvanlaatu! Inhottaa oikeen kattoa näitä kuvia, mutta ei voi mitään. Tälläsessä asussa pyörin tänään kun käytiin siskon kanssa kaupungilla ja kirpparilla. Mukaan tarttu muutamia ostoksia, joista kuvia myöhemmin :)

Mä oon edelleenkin vielä vähän kipee, kurkkuun sattuu ja nuhaa riittää mutta paranemaan päin onneksi. Huomenna on taas töitä ja keskiviikkona suuntaan kaverin kanssa Myllyyn :)

PS. Mua ärsyttää jo nyt viikonlopun sää! Mikä juhannus sellanen on, että vettä sataa ja on synkkä ilma, murr! No tyypillinen juhannussää Suomessa..

22 kommenttia:

  1. äää ei jaksa katela näit sun asu kuvii ku pukeudut iha niiku suurin osa sun ikäsistä muutenki ja tollee että ei tossa oo mitään esiteltäväööö.....

    VastaaPoista
  2. Ihana tuo sydänsormus! Itse oon saamassa sellaista rippilahjaksi ja joudun vielä kuukauden huokailemaan muiden sormusten perään :D Mut tosi kiva asu, etenki toi kaulahuivi on ihana!

    VastaaPoista
  3. Ihanan näkönen toi sun Nomination kun siinä on noin paljon tollasia hienoja palasia ! (8 Mun omassa on vaan kaikkia tylsiä.. : D

    VastaaPoista
  4. ihana huivi (: mä näin sut muuten hennesissä tänää (:

    VastaaPoista
  5. todellla ihana asu ja oot tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
  6. ihana toi laukku ! (:

    ilikeit-taru.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Munki piti sitten tulla sanomaan että oon seurannut sun blogia kauan ja sillon kun sain tietää tästä niin luin alusta loppuun! Heh, tykkään kyllä kovin :) Sun asussa on aina jokin tai jotain minkä ite myös haluaisi omistaa.

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: älä kattele? ei sua varmastikaan kukaan pakota

    Kockandy: thanks, i like them too! :>

    Sara: kiitti :> toi sydänsormun on mun all time lemppari ja melkeen joka päivä sormessa :)

    Kaisa: kiitti, ei siinä kyl oo mitään erikoisia palasia mutta :D mä tykkään vaan noista kivistä hirmusesti :>

    Camilla: kiitti :> mitä juu vai :o mä oon niin sokee et saatan kävellä vastaan enkä siltikään nää/tajua :D

    Ida: voi kiitos :)

    taru: kiitti :> löysin sen joskus viime vuonna alekorista ja tais maksaa sen 3€.. ihan lemppari kylläkin! :)

    Jemina: hihi kiva kuulla :) apua millasta juttua niistä kaikkein ekoista postauksista mahto löytyä... :D

    Erika: joo :>

    Jennika: kiitti! :)

    VastaaPoista
  9. Onko toi yksi Nomination sellainen tummempi/musta, vai vääristääkö tuo kuva vaan? Oon nimittäin koittanut metsästää sellaista jokapaikasta, ja ne on kaikkialla myyty loppuun.:( Mistä oot mahtanut omasi löytää?:D

    VastaaPoista
  10. maria: kiitti :)

    kleinetanzfee.: thanks! :>

    mari: kiitos :>

    Essi-Julia: joo on se sellanen :) toi mun koru on salon timanttisilta ostettu, tai siis oon saanu sen lahjaks mut sieltä alunperin :>

    VastaaPoista
  11. Hei tiekkö, että tykkään sun selkeistä kuvista ja postauksista! Ne on kaikki jotenki kivan järjestelmällisiä ja selkeitä lukee! :-) kiva asu myös!

    VastaaPoista
  12. you're soo pretty! and I love your blog :-)
    following now
    xoxo

    VastaaPoista
  13. Sini: voi kitos ihanuus :) mä pidän itteäni välillä liian järjestelmällisenä, haha :D

    riina: kiitos :)

    Juliana: thanks so much and welcome! :)

    VastaaPoista
  14. Ihania korujam ja oot muutenkin tosi kaunis :o Jos saan kysyy niin mistä oot ostanu ton käärme sormuksen? (:

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX