sunnuntai 8. toukokuuta 2011

viikonloppua









paita, hame, kengät & takki H&M, vyö Zara, kaulahuivi Gina Tricot & laukku Longchamp







Bonacuren latvasuoja 8,30€ Sokos & Monkin lompakko 8€

shorsit 19,95€ H&M

silkkitoppi 22,95€ Zara

rakkaustossut 39€ Sokos


Hejdå! Lähdin tosiaan perjantaina illalla Espooseen ja tulin tänään iltapäivällä kotia. Mulla on melkonen läjä kuvia viikonlopulta, joten lätkäsen tähän ensimmäisen satsin kuvia lauantailta.

Kävin lauantaina aamupäivällä pikasesti Valtterissa pyörähtämässä, mutta lähdettiin liikenteeseen niin myöhään, ettei sieltä mitään löytyny. Valtterin jälkeen J heitti mut keskustaan ja sain ihan rauhassa käydä kauppoja läpi eikä kukaan ollu hoputtamassa. Sovittelin muutamia kivoja juttuja, joista nappasin kuvatkin myös. Tykkäsin hirveesti tosta punertavasta Cheap Mondayn löllöpaidasta, mutta olin ostoksilla "osta vai, jos tarvitset" -linjalla. Aika hyvin mä pysyinkin sanojeni takana, ainoastaan Monkin lompakko ja Bonacuren latvasuoja oli "ei niin tarpeellisia" ostoksia.

Että semmosta :) Mä suuntaan tästä nukkumaan, väsyttää meinaan ihan älyttömästi. Öitää!

16 kommenttia:

  1. oi vitsi noi kengät on kyllä ihanat! (:

    VastaaPoista
  2. ihanat noi shortsit ja toi zaran paita! tavallisia kuvia, mut silti saat niistä jotenki tosi mielenkiintosia :>

    VastaaPoista
  3. Oi toi Zaran paita on niin huippu! Ostin tollasen turkoosin Madeiralta ja se on niin mukava ja kaunis samalla! <3

    VastaaPoista
  4. Toi silkkipaita on niin rakkaus. Haluisin itsekkin semmoisen!

    VastaaPoista
  5. oih toi zaran toppi on kyllä niin upea. ja muutenkin kivoja kuvia. :))
    ja mä oon yrittäny ettiä noita conscious collection shortseja varmaan lähes kaikista helsingin ja espoon hm:istä mut koskaan en oo onnistunut löytämään ja sit oon luovuttanu.. :D

    VastaaPoista
  6. tuo zaran toppi on niin älyttömän upea,
    harmittaa ihan superisti kun en ostanut sitä!

    VastaaPoista
  7. Aivan ihana toi monkin lompakko!<3 Oon jonkin aikaa aatellu myös ostavani tollasen :-)

    VastaaPoista
  8. Ami: kiitti, niin on! :)

    Jasmine.: eikö ookki :)

    ida: hahaa kiitti paljon :-D

    Johanna: niin on! mä kattelin tummansinistä myös, mut ne on tosi huonossa kunnossa.. :s

    petra: niin on! :> kannattaa käydä nappaamassa talteen jos vaan on mahis :)

    stina: voi kiitti :) ainakin forumin H&M:llä niitä oli ja paljon! nyt mua harmittaa etten ostanu niitä, pitää ettiä Turusta loppuviikosta josko sieltä löytyis :>

    Martyna: thanks! :>

    LURA: niin on! mä ymmärrän ihan täysin, niin mullekin kävi kun ekaa kertaa tota sovittelin ja jätin ostamatta.. :-D

    Alma: niin on :> eikon mettästämään sellanen :)

    VastaaPoista
  9. ku kävin viimeks tuol kaupas kattelin kans noit cheap mondayn paitoi:)) Ihanat!

    VastaaPoista
  10. aaa jos joskus kyllästyt tohon zaran silkkipaitaan niin täällä olis yks ostajaehdokas! kaveri kävi eilen (maanantaina) zarassa kyselemässä ja paidat oli jo loppuunmyynty kaikissa väreissä :/

    VastaaPoista
  11. Silja: kiitti :>

    emma: niin on :)

    Roosa: asia selvä! :) joo ne on ollu ihan super suosittuja :s

    VastaaPoista
  12. Tämä on vähän myöhäistä kysyä mutta sattuisitko tietää onks noita zaran silkkitoppeja vielä myynnissä?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en oo kyllä nähny enää pitkään aikaan noita myynnissä :/ mä oon tota omaani jonkin verran käyttänyt eli käytön jälkiä kyllä näkyy, mutta jos oot kiinnostunut tosta topista niin mä voin omani myydä sulle kun en sitä käytä :)

      Poista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX