perjantai 6. toukokuuta 2011

HUOMIO!



Sain vihdoinkin laitettua blogikirpparille uusia juttuja myyntiin. Mulla ois sellanen toive, että älkää huutako jos ette oikeesti halua tuotetta, koska se on epäreilua muita kohtaan ja tuottaa mulle hankaluuksia. Ja niin, voittaja SITOUTUU ostamaan huutamansa tuotteen. Mulle on tullu paljon ylimäärästä hommaa kun te ette oo lunastanu huutamianne juttuja ja ette oo vastannu mun s-posteihin. Varmasti ymmärrätte mitä mä tarkotan? :)

TÄÄLTÄ pääset blogikirpparille!

4 kommenttia:

  1. Annabelle Fleu: thanks so much! :) i will visit your blog :>

    VastaaPoista
  2. tää ei kyllä liity tähän mitenkää, mutta voisitko tehä sellasen linkitä blogisi postauksen? (:

    VastaaPoista
  3. pitääkö siis ostajan hakea se myyjän luota vai lähettääkö myyjä sen postissa? tottakai siis ostaja maksaa myös postikulut (:

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: mä oon tehny sellasen postauksen jo aikasemmin mutta voinhan mä miettiä asiaa :)

    Anonyymi: postissa laitan mielelläni tulemaan ja ostaja maksaa postikulut :)

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX