perjantai 1. huhtikuuta 2011

jotakin uutta





viime kesästä asti metsästetyt pyöräilyshortsit pitsireunalla 7,95€ H&M

toppi 9,95€ H&M

hame 17,95€ (19,95€) H&M

Heips! Mä oon raatanu sen oppimispäiväkirjan parissa ja vihdoinkin sain sen valmiiksi! Tosin lähdeluettelo on vielä kesken, joten hommaa riittää. Kunnon asukuvia en ehtiny nappaamaan, kun eilen illalla tuli valvottua vähän liian myöhään, joten tän päivän aikataulut ei ihan pitäny paikkaansa :-D

Päätin eilen, että on aika pitää pieni paussi ja käydä pitkästä aikaa ihmisten ilmoilla, joten lähdettiin Henskun kanssa pyörähtämään keskustassa. Mä löysin vaikka mitä ihanaa, mutta jätin ihan suosiolla parit jutut kauppaan. Tosin luulen, että mun pitää käydä vielä kattelemassa niitä uudelleen ;) Yhtä juttua mä en kyllä tajua. MIKS aina kun mä löydän jotakin kivaa, niin ostokset on H&M:stä? Iuidgfauisbfjasgn joo. Ennen kun mä nukahan tähän koneelle, niin taidan suunnata nukkumaan.

PS. Teitä uusia lukijoita on tullu taas lisää - tervetuloa! :)
PPS. Käykääpä huutelemassa blogikirpparilla! Eka satsi kohteista sulkeutuu ens viikon keskiviikkona 6.4. klo 20.00.

16 kommenttia:

  1. great t-shirt and skirt:P...i love your blog:))

    VastaaPoista
  2. Oi vitsit, makeen näköinen nahkahame! Ihanat noi Marimekon Unikko-verhot ja -lakanat! <3

    Ihanaa viikonloppua sulle! :)

    VastaaPoista
  3. Mä kanssa metsästin tollasii pitsireunasii pyöräilyshortsei puol vuotta ja nyt löysin! :)

    VastaaPoista
  4. Toi nahkahame on kyl kiva! itsekkin omistan sen ;>

    VastaaPoista
  5. ihana toi usa-toppi!!!

    www.yesfashionfondue.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. ihanat noi pyöräilyshortsit! :) oon empiny tollasten ostoa, ku en tiiä miltä ne mulla näyttäis, tai miten ne yhdistäisin, että asua niiden kans kehiin niin saan vinkkiä ;) tosin ehkä tuolla ei oo vielä ihan sellanen sää.........

    VastaaPoista
  7. kik:): i'm glad to hear :)

    Minna: voi kiitos :) mulla on kauhee addiktio tohon unikko kuosiin.. :-D löytyy monet lakanat, päiväpeite, verhot, niitä peltipurkkejä yms :-D

    Anonyymi: jeps! hemmetin kauan noita saikin ettiä :D

    noraa: niin on :) hehee tiijän ;>

    Nora: kiitsa!

    Inka: niin on :>

    ida: mulla oli vähän sama juttu, enkä oikeen vieläkään tiijä :s ehkä se siitä. tekis mieli laittaa ne jalkaan muttako tosiaan toi sää ei oo kaikkein parhain mahdollinen :-D

    VastaaPoista
  8. heii onks noi mustat rintsikat vai biksujen yläosa? :D tyhmä olen taas muttaa....

    VastaaPoista
  9. mulla löytyy toi sama nahkahame mut ruskeena.. pitäis varmaan hommata toi mustakin ku toi on nii kiva! :)

    VastaaPoista
  10. Tosi magee tuo nahkahame! Ihanaa marimekkoa, tutun näköinen tuo verho :)

    VastaaPoista
  11. Alma: kiitti :)

    Anonyymi: ei oikeestaan kumpikaan :D sellanen tsydeemi mitä voi pitää löysien toppien alla rintsikoitten tilalla tai no niin tavallaan rintsikat :D emmä ossaa selittää :D

    kiianniina: mä tykkään ite tosta mustasta enempi, sitä on ainakin helpompi yhdistellä mun mielestä :)

    emmi: hih :)

    Sofiina: kiitti :) mulla on kauhee addiktio tohon unikkokuosiin :>

    VastaaPoista
  12. toi sun mattosi on aivan I H A N A ! :)

    VastaaPoista
  13. Anonyymi: kiitti :> mä en tykkää erityisemmin ko ei se sovi mun huoneeseen :D

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX