perjantai 28. tammikuuta 2011

I hope you don't mind that I put down in words how wonderful life is now you're in the world

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
ruutis Saksasta, huivi Gina Tricot, karvalapaset Lindex, takki H&M, kengät Converse & laukku Friis&Company

Moikka! Mulla oli tänään päivällä hammaslääkäri (iik), näin tyttöjä pitkästä aikaan ja käytiin porukalla syömässä ja tulin pari tuntia sitten kotiin. Nyt oon vaan siivonnu, kuvaillu noita teijän kuvapostaustoiveita, joita voi edelleenkin laittaa tänne. Niitä on tullu aika kivasti, joten päätin vähän soveltaa, jotta saisin ne kaikki jotenkin järkevästi esille tänne blogiin, enkä lättää hirveetä määrää kuvia kerralla tänne.

Tajusin muuten, että noista mun karvalapasista, jotka ostin jo ennen joulua Helsingistä, ei oo hirveesti näkyny kuvia täällä. Nytte tuli sekin korjattua (noita kuvia on taas pari hassua..) :-D Noi on niiin pehmoset ja lämpimät, kaikin puolin täydelliset.

Huomenna mulla on töitä ja töitten jälkeen lähden Espooseen, joten en ehdi postailla pahemmin viikonlopun aikana, mutta oon ajastanu teille muutaman pienen kivan jutun :)

Kurkatkaapa tää :)

20 kommenttia:

  1. noi lapaset on tosi mukavan ja lämpösen näköset :-) kelpais mullekin omistaa vastaavat!

    VastaaPoista
  2. näytät lyhyelt ja paksult

    VastaaPoista
  3. ootpas suloinen karvatumpuissas :--) mun on pakko kysäistä, että kuvaatko nää itselaukasijalla (on meinaan tosi hyvänlaatusia!) vai onko sulla joku kuvaaja? <:

    VastaaPoista
  4. ihanat lapaset!!:--) miten pitkä oot?(=

    VastaaPoista
  5. Anni: niin on :>

    Heli: molempia ne onkin :> löyty lindexin aleista hintaan 6,50€ :)

    reetta: eikö ookki :>

    anonyymi: lyhyt mä oonki ja paksuutta en oo ite huamannu harmi vaan

    Roosa: voi kiitos :)) kyl mää sillon tällön joudun itselaukasimella kuvaamaan, tällä kertaa sain siskon suostuteltua ulos :-D opistolla otetut kuvat on aina itselaukasimella otettuja ko ei oo kuvaajaa sielä tai no ehkä ois mut ei tiijä mitä tapahtuu jos jonille antaa kameran :-D pitää vissiin kokeilla :D

    VastaaPoista
  6. saara: voi kiitos :-)

    Anonyymi: kiitti :> vai miten lyhyt oon? :D ööm justiisa 160metriä vissiiki ;D

    VastaaPoista
  7. Ootko ehtiny jo laittaa sun blogikirppistavarat postiin? :)

    VastaaPoista
  8. ihana toi letti, sopii sulle tosi hyvi! (:

    VastaaPoista
  9. ihanan näköne asu sulla :-) kaunis olet muutenkin!

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: joo ne kenen rahat on tullu perille :)

    Reetta: kiitti :) noi pidennykset menee nii helposti takkuun etten jaksa pitää hiuksia auki :-D

    viivi: kiitos :>

    VastaaPoista
  11. hihiii kui söpöt lapaset 8)
    J

    VastaaPoista
  12. tykkään blogistas ja tyylistäs tosi paljon (:!

    ps. käy zekkaa munki blogii ja jos tykkäät niin rupee toki lukijaks :)

    http://laura-welcometomylife.blogspot.com/

    VastaaPoista
  13. Oon seurannu sun blogii jo aika kauan, ihan kivoi kuvii välillä... Mut sulle sopii paljon paremmin mun mielest tummat hiukset! :) Voisko myös joskus saada tiukoista bile-topeista ym. juttuu ja kuvii?
    Kun kaikki sun paidat on yleensä löysii...

    VastaaPoista
  14. J: nii on hihii :)

    märy: kiitti :>

    laura: voi kiitti :> käyn kurkkimassa! :)

    Anonyymi: oon itseasiassa itekin kahden vaiheilla ton hiusvärin suhteen, ko tykkään vaaleesta ja tummasta molemmista :s mä en tykkää pitää tiukkoja toppeja, ne ei vaan oo mun juttu, joten sellasia täällä tuskin tulee näkyy. mä laittelen kuvia sellasista vaatteista, joita käytän, ja useimmiten ne on löysähkön mallisia

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX