torstai 11. marraskuuta 2010

uutta tukkaa ja röyhelöä

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Tässä ois nyt kuvaa tosta uudesta tukasta. Nää kuvat vääristää väriä hieman, eli nää ei oo noin tummat kun kuvissa vaan vaaleen ruskeat. Laitettiin aika reippaasti blondeja raitoja joukkoon ja napsittiin kuolleet latvat poies. Nää on hirveen lyhyet, mutta onneks nää kasvaa ainakin toivottavasti :-D
Ja tossa näkyy myös tota röyhelömekkoa mistä joku kyselikin. Mulle toi on ihan sopivan mittainen ja mekkona just passeli.

Vielä olis 2 työyötä edessä. En tiijä mitä viime yönä tein, mutta mulla on epämukavia haavoja kädet täynnä - pahvilaatikot varmaan hyökkäs mun kimppuun. Koska mulla ei ollu mitään lomasuunnitelmia, niin oon ihan mielelläni töissä, tosin vähän ärsyttää ko mä nukun sillon ko muut on hereillä ja toisin päin. Ja varsinkin kun herää joskus 4 jälkeen ja on pimeää! En oo pariin viimepäivään ollu hereillä valoisaan aikaan ja se ärsyttää. Noh, 3/4 here it goes!

11 kommenttia:

  1. Mocker: niin mustakin :) tosin oon alkanu miettiä että tykkäänkö vaaleista ollenkaa vai pitäiskö laittaa takasin tummaks :DD

    VastaaPoista
  2. onks noi loppu netistä vai miks en löydä? :( on kyllä ihan sairaan ihana mekko:)

    VastaaPoista
  3. oi vitsi ittekki oon kokeillu tota mekkoo mut se ei oikee istunu mun päällä yh :--( ja o muute super ihana tucca sulla!

    VastaaPoista
  4. JT: :)

    Anonyymi: joo on loppu, ne loppu tosi pian sen jälkeen ko tuli alennukseen :( niin on :>

    Roosa: kiitti :>

    Henna: no höh :( kiitoksia!

    VastaaPoista
  5. NÄNNI NÄKYY LÄPI XDXD

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: HAH muute hyvä mutta ei oo nänni, mulla on meinaan rintsikat alla jote voin kertoa että ei kyllä näy lol :D

    VastaaPoista
  7. pää pystyyn, milla ! ja ei samasta mekosta välttämättä noin monta kuvaa tartte kun kaikki on lähes samasta kuvakulmasta, mut kiva se on ! =)

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: antaa sen nyt olla miten on :D ja kiitokset :>

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX