perjantai 19. marraskuuta 2010

makeup

Toivoitte meikkipostausta ja tässä olis. Ensinnäkin mä oon varmaan maailman huonoin ja laiskin meikkaaja, enkä oo oikeestaan ikinä kokenu kauheen tarpeelliseks meikkaamista. Esimerkiks meikkivoidetta ja kajaalia en käytä ollenkaan - ei oo vaan mun juttu. Mulla menee meikkaamiseen arkisin se 3-5 min, riippuen siitä montako finniä naamassa on. Joskus saatan käyttää enemmän meikkiä, ja jonain päivinä painelen mennä kokonaan ilman. Useimpina päivinä naamassa on ripsaria, poskipunaa sekä valokynää peittämään tummat silmänaluset, ja sitten on niitä päiviä, jollon on pakko saada miljoona finniä peittoon.. Onneks mulla on loppujen lopuks melko hyvä iho, joten en vois kuvitellakaan jäätäviä pakkelikerroksia mun naamalla.

Joskus saatan käyttää jotain tiettyjä tuotteita ja toisena päivänä ihan eri meikkejä, joten kuvailin tähän alkuun niitä meikkejä jota tulee ylipäänsä käytettyä, ja loppuun lempparit ja eniten käytetyimmät.

Photobucket
Colosén irtopuuteri, Diorin irtopuuteri, Essencen soft touch mousse, L'oréalin true match touche magique valokynä, Lumene Natural Coden skin perfector - shine & redness eliminator ja Rimmelin stay matte pressed puuteri

Photobucket
H&M:n kulmakynä, Rimmelin poskipuna, Lumenen silmämeikin pohjustusvoide & Wetnwildin aurinkopuuteri

Photobucket
Luomiväreinä (sillon ko käytän) mulla on aina ruskean sävyjä tai harmaata ja mustaa. H&M, Barry M, H&M, Essence & H&M

Photobucket
Wetnwild, Lumene, Lumene & H&M

Photobucket
Essence, Oriflame, Lumene & Lancôme

Tässä olis nyt ne eniten käytetyt meikit, joita kaikkia en käytä ees päivittäin:

Photobucket

PS. Muistakaapa laitella niitä kysymyksiä kysymyspostausta varten tänne!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX