tiistai 23. marraskuuta 2010

äiti, arvaa mitä mä nyt haluun?

Eksyin pitkästä aikaa Stradivariuksen sivuille ja löysin heti monta ihanaa juttua, jotka haluisin. Päätin koota tähän mun lemppareita. Varsinkin noi kengät ja laukut iskee, ja kovaa! Eikä nää muutkaan huonoja, just tollasia juttuja oonkin koittanu ettiä :>

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Mun tekis niin paljon mieli lähteä Tallinnaan shoppaamaan. Siitä on jo sentään monta kuukautta ko oon viimeks ollu sielä. Joulun jälkeen voiskin mennä, jos vaan töitten puolesta ehtii. Enivei, mun tarttis pysytellä poies tälläsiltä sivuilta, noita kattellessa tekee vaan niiin mieli shoppaamaan :)

Ja hei, kysymyksiä ehtii vielä laittelemaan tänne! Kysymyksiin vastailen tässä lähipäivinä, yritän ehtiä jo huomenna, mutta meillä on luokan pikkujoulut joten saa nähdä miten käy. Toivottavasti huomisesta illasta tulee mahtava! :)

6 kommenttia:

  1. apua noi on kaikki aivan ihania! hameet, ruskee nahkalaukku ja kengät! miksei stradivariusta oo suomessa -.-

    VastaaPoista
  2. Roosa: sanos muuta ! bershka ja pull&bear vois myös eksyä tänne :>

    VastaaPoista
  3. oij tämä oli mulle ihan uusi tuttavuus ! :> olis ollu just mun tyylisiä vaatteita ja etenkin noi asusteet iski, mutta harmi jos ei suomesta saa/voi tilata edes.. ^^

    - satu


    hyvinkulutettupaiva.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. satu.: eikun tallinnaan, siellä on lähin stradivarius :)

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX