maanantai 18. lokakuuta 2010

Joni 18v!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Oltiin lauantaina juhlimassa Jonin synttäreitä, ja tässä olis jotakin kuvamateriaalia juhlista. Mulla oli hirmu kiva ilta ja oli ihanaa nähdä salolaisia kavereita pitkästä aikaa. Loppuilta vietettiinki baarissa, mun oli meinaan pakko päästä testaamaan riksuun mun silveriä, jonka sain ehkä maailman parhaimmilta tsirpuloilta synttärilahjaks! Meillä on keskiviikkona kasvatustieteen tentti, johon oon yrittäny lukea, mutta tuntuu vaan että, asiat menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos enkä ymmärrä mitään. Nyt mä kuitenkin koitan lukkea tässä ruakaa odotellessa, ja illalla taas pelaamaan säbää. Heippa!

4 kommenttia:

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX