tiistai 14. syyskuuta 2010

if I had you

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Tää tauti alkaa jo pikkuhiljaa helpottomaan, nuha kiusaa mua vieläkin ja kurkkukipu + yskä, mutta päänsärystä ja kuumeesta oon päässy onneks eroon. Mua harmittaa, että menin keväällä ilmottautumaan äikän kirjotuksiin, koska en millään jaksais mennä sinne perjantaina sepittelemään omiani. Pakko se kuitenkin on mennä sinne ja koittaa saada arvosanaa nostettua.

Oon kuunnellu monia eri piisejä ja ettiny hyvii kipaleita meijän synttärikabbanaaleja varten, joten jos mieleen juolahtaa hyviä bilepiisejä, niitä saa mielellään ehdotella :)

Nyt mä kuitenkin suuntaan kauppaan ruakaostoksille moimoi!

4 kommenttia:

  1. Muakin harmittaa et ilmoittauduin psykan uusintaan mut musta tuntuu, etten taida jaksaa mennä sinne :D Läpi oon kuitenki jo päässy!

    VastaaPoista
  2. Bilebiisejä: Dodo sorsa !

    t.koo =)

    VastaaPoista
  3. ihana toi paita! oisin halunnu samanlaisen mut kaikki koot oli loppunu :-(

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: kuulostaa niin tutulta, mulla ihan sama tilanne

    koo: BILEpiisejä ! :D dodo sorsa ei kuulu siihen kategoriaan :D

    Marianna: kiitti :) täällä turusa oli noita ainaki paljo jäljellä !

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX