tiistai 6. heinäkuuta 2010

try to understand that i'm trying to make a move just to stay in the game

Moido! Mun tosiaan piti lähteä eilen sinne Nummelan suuntaan, mutta päätin aamulla, etten lähdekään. Sen sijaan aamupäivä ja alkuiltapäivä sujui rennosti auringon oton merkeissä rannalla, ja iltapäivällä suunnattiin Myllyyn, ja käytiinhän me keskustan Ginassakin. Mentiin ekaksi Ginaan, josta mun oli pakko ostaa joku paita, koska mäkkärin pehmis lensi automatkalla mun paidalle :-D Mä en shoppaamaan kuitenkaanlähteny, vaan muuten vaan parin kaverin mukaan, joten ostoksia oli vaan muutama. Jotka tosin on sitäkin ihanempia:

Photobucket
Photobucket
14,90€ -50%, Glitter

Photobucket
rakkaushuivi 16,95€ -70%, Vero Moda

Photobucket
9,90€, Gina Tricot & 7€, H&M

Jenni laitto mulle juuri äsken viestiä, että ollaan menossa tänään kattoo Twilight 3! Kivaa, oonkin odottanu, että pääsen kattomaan sen leffan. Joten nyt valmistautumaan, jotten myöhästy, leffa alkaa 45min päästä, iik!

2 kommenttia:

  1. Toi huivi on tosi kiva! katselin sitä joskus normi hintasena mutta en todellakaan halunnut maksaa siitä niin paljon.. Oiskohan niitä vielä alessa.. ;)

    VastaaPoista
  2. Riikka: niin on :) en mäkään ois sitä normi hinnalla ostanu :D toivottavasti löytyy, salosta en oo ainakaa löytäny kun yhden kappaleen jol oli joku ihme ongelma :D

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX