perjantai 18. kesäkuuta 2010

180610

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Moikka! Oon koko iltapäivän (ja vähän alkuiltaakin) seikkaillu äitin ja mamman kanssa kaupungilla. Käytiin kolmen sukupolven kesken vähän shoppailemassa ja muutamia kivoja juttuja löytyi. Anttilasta Lumene Natural Coden Shine & Redness Eliminator 7€, korvikset Timanttisilta 8,90€ ja Redkenin Iron Silk lämpösuoja 29,50€. Lindexistä löytys noin vitosella söpöt rintsikat ja kahdella ja puolella eurolla klp ainaki mun mielestä söpöjä alushousuja. Ja kaikken parhain ostos, IHANA kukkahuivi jota oon jo miljoona kertaa kattellu hintaan 3,50€ :) Joo, nää oli sitte viimiset ostokset vähään aikaan, joten teijän ei tartte pelätä et joudutte koko ajan vaan ostoksia kattelemaan :-D

Mut nyt tosiaan mun pitää rientää, joten hauskaa viikonloppua teille kaikille! :)

PS. Pahoittelen huonoista asukuvista, sisko on rippileirillä ja mulla ei oo kuvaajaa nyyh :(

PPS. =)

10 kommenttia:

  1. mulla on ihan sama tilanne, sisko rippileirillä, niin sais tyytyä (jos jaksais) itselaukasimeen, tai pikkuveljeen, joka on yli päätä lyhempi :D

    VastaaPoista
  2. emmiina: haha, toi on niin tuttua :D mä sain just kameraan jalustan, joten nyt ois hyvä aika kokeilla sitä :-D

    VastaaPoista
  3. kiva blogi! :) taidan jäädä seurailemaan

    VastaaPoista
  4. rita-nicole: vooi kiva kuulla ja tervetuloa :)

    VastaaPoista
  5. Tuo redken on ehkä parhaimpia hiustuotteita, mitä tiedän!

    VastaaPoista
  6. Emma: niin mullekin sanottiin, ja siks juuri tuon valitsin :)

    VastaaPoista
  7. heei hyvii kuvii, vaikka siskos onki rippileiril hihi =)

    mutjooo ... kiva toi päivän asu! mistä noi legginsit on ? =)

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: haha kiitti :D noi on siis vetskarileggarit ja hm:ltä ostettu :>

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX