tiistai 25. toukokuuta 2010

MonkiWeekday

Oon törmänny monessa blogissa Monki & Weekday hehkutukseen, ja päätin itekin koota parit kollaasit mun lemppareista. Monkin ja Weekdayn nettisivuja selaillessa mun tekee ainakin hirveesti mieli lähteä samantien Helsinkiin tsekkaamaan Suomen Monki & Weekday. Helmikuisella Tukholman reissulla ihastuin ensimmäistä kertaa Monkiin ja Weekdayhin, joten mua ei haittaa ollenkaan, että noi kaks liikettä löysi tiensä myös Suomeen.

Photobucket
kuvat

Tässä ois ekaks Monkin kollaasi. Mä tarviin paljon kaikkia pitkiä toppeja ja tunikoita, sillä oon leggari ihmisiä, harvemmin mulla on housut tai farkut jalassa. Keräsin tohon kollaasin muutamat kivat topit, jotka mielelläni ottaisin itelleni. Tosta takista, hameista, huivista & laukusta ei mun varmaan tarviikkaan sanoa mitään - ihania!

Photobucket
kuvat

Ja tässä Weekdayn kollaasi. Samoin kun Monkissa, oon taas kiinnittäny huomioni pitkiin toppeihin ja paitoihin. Weekdaystä löytykin parit ihanat kengät, jotka olis melko täydellisiä. Tähänkään mun ei varmaan tarvii sanoa mitään. I like!

Kuka lähtee mun kanssa Helsinkiin shoppaamaan? =)

PS. Kiva arvonta!

2 kommenttia:

  1. Mäkin haluaisin lähteä Helsinkiin Monkiin shoppailemaan, harmi vaan että tulisi aika kallis shoppailureissu kun pitäisi maksaa juna/bussimatkatkin :D

    VastaaPoista
  2. Riikka: haha :D nii se tuppaa tekemään. Epistä, miks mä en asu helsingissä :D

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX