keskiviikko 12. toukokuuta 2010

kesäkesäkesäkesäää

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Oli ihana herätä aamulla, kun aurinko paistoi pitkästä aikaa. Oon ollu taas koko päivän toi iloinen, en tiijä johtuuko se säästä vai siitä että vietin aikaa ihanien ihmisten kanssa. Eilen kävästiin iskän kanssa Turussa, kävin pääsykokeissa kurkkaamassa ja pyörähdettiin skanssissa. Oon niin tykästyny tohon aussien tehohoitoon, etten tuu luopumaan siitä ikinä!

Nyt mä suuntaan hetken päästä ulos, tytöt on piknikillä parhaillaan ja mun olis tarkotus liittyä seuraan. Heipat!

2 kommenttia:

  1. hei mist oot hommannu ton knives kassin? ku mä himoitsen noit melodican kangaskassei mut enpä oo kauheesti törmäilly :DD

    VastaaPoista
  2. Eve: tilasin sen laminan nettikaupasta :) en kyllä oo varma onks niit sielä vielä :s

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX