tiistai 27. huhtikuuta 2010

so now maybe after all these years

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
takki, huivi, hame & farkkupaita H&M, toppi Monki, laukku KappAhl, kengät Converse

Mä en oo nyt oikeen kirjotustuulella. Mulla oli hemmetin huono päivä, toisaalta taas tosi kiva päivä tänään. Vietin puolet päivästä Anskun seurassa ja mulla oli ihan hemmetin hauskaa. Aina vaan se ilon tunne katoaa johkin, niinko nytkin. Sain onneksi kuulla tosi kivan uutisen, joka vähän piristi.

No niimpä tietenkin. Sorge vaan mutta mun piti julkasta tää teksti eilen illalla, kun tätä aloin kirjottamaan, mutta ei, netti ei ollukaan sillä tuulella, että tekis yhteistyötä mun kanssa. Voitte vaan arvata ketuttaako rankemmin. Mä taidan olla nyt ihan hiljaa, ehkä parempi niin :D

Photobucket
Photobucket
Photobucket

I had a quite bad day, that's all

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX