maanantai 5. huhtikuuta 2010

save, save it for her, i’m not gonna hear

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
0,50€ 2nd hand
Photobucket

Mulla oli herätyskello soimassa 9.00 aikaan, koska käytiin Emmin kanssa radiolla ja laitettiin meijän pöytään semmonen "kaikki-50%"-kyltti, jotta päästään niistä vaatteista ja kamoista joskus eroon :D Meijän pöytä on keskiviikkon asti sielä viällä.

En oo varmaan kertonukkaan vielä, että keskiviikkona oon menossa Helsinkiin. Jos ehditään, niin saatetaan muutamissa kaupoissakin pyörähtää. Nyt ku sain turhia vaatteita poies kaapista, niin voisin ilomielin täyttää sen entistä kivemmilla vaatteilla :-D

Mun tarttis nyt siivota huone, jottai saisin sen teijän toivoman huonepostauksen joskus tehtyä... Mä kyllä alotin siivoomaan, mutta jotenkin sitte aloin lakkailemaan kynsiä, uups. Oon tykästyny näihin mun nykyisiin kynsiin, mustaa lakkaa alle ja hopeeta glitter lakkaa päälle. Oon tosi yllättyny miten noi Seppälän lakat pysyy kynsissä niin hyvin, ainakin mulla pysyy jopa viikon verran. Yleensä kun oon tottunu siihen että tarttee muutaman päivän välein lakata aina kynnet.

PS. Aurinko alkoi paistamaan jee ! Toivottavasti se ei ihan heti mee pilveen :(

2 kommenttia:

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX