maanantai 22. maaliskuuta 2010

people told me slow my road i'm screaming out fuck that

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Tänään mulla oli ruottin kirjotukset, ja tosiaan kirjotin ruottin jo syksyllä mutta aattelin, että koittaisin korottaa sitä arvosanaa. No tosiaan pelkäks aattelukshan se jäi. En jaksanu lukea, joten mulla ei oo minkäännäkösiä odotuksia tosta kokeesta. Syksyn koe oli paljon kivempi, ainakin mun mielestä.

Loppu päivä mun on pakko raataa matikan parissa, mun huikea tavoite on päästä läpi :D Apua jos en pääse läpi nii en saa lakkia, ja kuinka hirveetä se olis. Mun tosiaan olis syytä vähän laskeskella niitä tehtäviä, ja vaikka vähän enemmänkin.

Ei mulla muuta, parit kuulumiset tähän väliin. Ehkä se kevät sieltä vihdoin tulee, kattokaa nyt! Ainakin meillä täälläpäin Suomea on tosi kiva sää tällä hetkellä :) Alan kyllä itkemään, jos sitä lunta vielä tulee lisää...

PS! Te KIVAT voisitte niitä postaustoiveita laitella tänne :)

6 kommenttia:

  1. Tee hiuspostaus, tai päivä kuvina :--)

    ps kiva blogi !

    VastaaPoista
  2. lempparivaate, huone, meikki tai päivä kuvina postaus!

    VastaaPoista
  3. Päivä kuvina postaukset on kyllä kivoi :-D Tee joku lempparipaidat tai vaikka mekot ja hameet yms. postaus :p

    VastaaPoista
  4. oona ja henna: mmm millanen hiuspostaus? :) päivä kuvina postaukset on munki mielestä kivoja, sitä voisinkin harkita :) ja kiitokset!:>

    Anonyymi: lempivaatepostaus itseasiassa löytyykin jo täältä: http://mmillam.blogspot.com/2010/01/favourite-clothes.html#comments ja huone postauksen oonkin tehnyt joskus aikaisemmin, mutta en löydä sitä mistään wtf?? :D joten sen voisin mielelläni toteuttaa ja ehkä meikkipostauksenkin.

    Mariia: niin onkin :) tossa yllä olevassa linkissä on toi lempparivaatteet postaus nii sieltä löytyy, voisin keväämmällä tehdä uuden sellasen :)

    VastaaPoista
  5. Oho, oon kyllä nähnyt tuon lempivaate postauksen joskus ennemminkin kun selailin blogiasi, mutta en muistanut :-D Aivan ihania vaatteita sulla!

    VastaaPoista
  6. Mariia: aijaa, kiitos :-) Mutta tosiaan voisin tehdä myöhemmin päivitetyn version tosta ehkäpä :>

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX