tiistai 5. tammikuuta 2010

050110

Viimisiä lomapäiviä viedään, koulu alkaa torstaina ja ylppärit häämöttää jo uhkaavasti. Kuitenkaan mulla ei oo tullu mieleen käyttää näitä loma päiviä ylppäreihin lukemiseen, ei, vaan mielummin selailen nettikauppoja ajankuluksi.

Tänään uhriksi joutui mikä muukaan kuin aina yhtä "halpa ja mauton" H&M, josta usein löytyy vaan niin paljon ostettavaa. Vaikka massaan kuuluukin, silti yks mun lempparikauppoja.

Tein kollaasit Polyvorella, joten en oo ihan 100% varma löytyykö näitä kaikkia tuotteita enää H&M:n nettisivuilta. Näissä esiintyykin muutamia juttuja, jotka varmaan laitan tilaukseen tai sitten metsästän jostain muusta kaupasta samantyylisiä vaatteita.


Tervetuloa neuleet, kaikki ihanat puuterin ja maanläheiset sävyt.


Ostoslistalla seuraavana on valkoinen neule tai vastaava (kollaasissa ylimmällä rivillä, toinen vasemmalta oikealle).
Kaikkein eniten mä haluan noi mustat gladiaattori tyyppiset sandaalit (3. rivi, viides vasemmalta oikealle)!! Ja ne myös aion saada :)


Bikini yläosia en välttämättä tarvitsis, MUTTA vain 4,95€ noi molempien rivien ensimmäiset söpöläiset! Todennäköisemmin toi bandeau-yläosa lähtee tilaukseen sandaalien kaveriksi :)

Koko päivää mä en viettäny koneella, vaan iltapäivällä Linnea tuli meille ja värjättiin mun hiukset. Jes vihdoinkin mä pääsin niistä järkyttävän värisistä hiuksista eroon, ja nyt mulla on taas nämä tutut tummat hiukset. Kunnon kuvia hiuksista yritän saada mhdollisimman pian.

Tähän loppuun vielä rento asu, jossa viihdyin tänään. Ja tosta kuvasta pilkistääkin mun hiusten lavat, joista väriä näkyykin vähän.


Niittitoppi Kappahl, neuletakki Zara sekä korut GT & Nomination

3 kommenttia:

  1. Rakastan sun päivän asujas! Ne on sopivan yksinkertasia ja rentoja! :) Aivan ihania noi kollaasit, miten voikaan olla niin hyviä! Ja ne gladiaattori tyyppiset sandaalit on i ha nat, oon katellu kans ja hintakin täys shokki, 10€! Onko mahollista? Kaikki noi korut tossa ja noi kaks mustaa mekkoa! Aargh napsautit just mun pahimman shoppailuhimon päälle! :DD

    VastaaPoista
  2. hihii, mul ja Emmil on tollaset neuleet mitä sun kollaasis on mut vaaleenpunasena =) oisin ottanu harmaa-valkoraidallisen mut ei ollu kokoo :pp ps. kivaltä näyttää tää sun blogi =)) <3: KOO

    VastaaPoista
  3. -nanna: ne on munkin mielestä rentoja ja yksinkertaisia, niin mä mun tyyliä kommentoisin :) mä ihmettelin niitten kenkien hintaa myös, vaan 10€ onko tottakaan :D tosin kyllä hm kuvastossa on 15€ joten en sit tiiä :o haha sori, koita pärjäillä sun shoppailuhimos kanssa :)

    anonyymi: mä haluan sellasen valkosena :) hihi kiva jos tykkäät =) voit käyä useemmin vierailemassa ja kommentoimassa :D

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX